vineri, 31 ianuarie 2014

31.03.2010

*Toata chestioara care urmeaza (nu e nici o poveste nici altceva...am putea sa o numim o fila din jurnalul personal) e scrisa din perspectiva pur subiectiva. Nu luati cuvintele sau ideeile prea in serios. Nu voi plictisi cu prea multe detalii (lasam putin mister). *
”Dragostea este o preferinta sincera.”(C. Petrescu - ”Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi”)
Ce se intampla daca dragostea, ”preferinta sincera” vine doar din partea unui partener?
Eram prea copila ca sa-mi dau seama ce inseamna dragostea, ca sa imi dau seama ce ar trebui sa simt sau ce ar trebui sa fac. Imi placea de tine pentru ca pareai cel mai dragut baiat din clasa, imi placea de tine pentru ca reuseai sa pastrezi imaginea mea exterioara in ochii aia ***** si mari ca o amintire zi de zi. Ma vedeai numai pe mine, erai captivat de tot eul meu. La randul meu, nu pot sa neg ca nu mi-ai umplut mintea ani la rand, si nu numai mintea....Te-ai strecurat parsiv si meschin pe sub pielea mea...te-am lasat prea usor. Eram prea absorbita de tine ca sa nu te vreau in toata fiinta mea. Asa ne-am ales, pe baza unei ”preferinte sincere”. Tu preferai parul meu brunet, iar eu preferam buzele tale carnoase. Am scris mii de randuri despre tine, toate jurnalele mele te au ca ”personaj principal”, chiar daca tu mi-ai negat dragostea de multe ori, eu stiu ce am simtit. Ti-ai dat, ulterior, seama ca esti stangaci in iubire, ca nu ai gasit inca drumul care trebuie parcurs pana la indeplinirea si epuizarea totala a verbului ”a iubi”. Nu ma pot lauda ca am stiut mai bine decat tine cum sa iubesc, ma bazam mai mult pe orgoliu de copila decat pe ce simteam cu adevarat...si asta ma facut mai mult sa sufar.Fiecare eu feminin este completat de un eu masculin. Tu ai fost eul meu masculin chiar daca nu eram impreuna, chiar daca tu te angajasei intr-o alta relatie pe care stiai ca nu o poti duce la bun sfarsit din cauza mea si chiar daca eu ma angajasem intr-o relatie pe care stiam ca nu o pot simti cu adevarat din cauza ta. Si asa ne-am macinat, unul cu altul, una dintre cele mai importante etape ale vietii fara sa ajungem la un punct comun. Ai iesit din mine mult mai brutal decat ma asteptam. Era ca si cum as scuipa dintr-o data tot ce simteam pentru tine...si apoi, cand nu a mai fost nimic...as fi preferat sa tac mai mult in preajma ta, dar tu mereu ma bagai in discutii. Nu ma cautai cum o faceai odinioara, ma cautai doar cand erai plictisit sau cand aveai nevoie. Nici nu mai imi pasa, eram imuna la persoana ta, un lucru destul de paradoxal, daca te gandesti la tot ce am simtit pentru tine.
Acum stiu ca tu esti fericit si un lucru care este si mai important este...ca si eu sunt fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu